You are currently viewing Nivel A1 engleza – ce inseamna, obiective si exercitii
Nivel A1 cursuri engleza Sibiu - Englo

Nivel A1 engleza – ce inseamna, obiective si exercitii

Invatarea limbii engleze de la o varsta frageda aduce atat satisfactii, cat si provocari. Nivel A1 engleza (conform Cadrului European Comun de Referinta pentru Limbi – CEFR), cunoscut si sub denumirea de „Incepator”, reprezinta punctul de plecare in aceasta calatorie. Haideti sa vedem ce inseamna nivelul de engleza A1 pentru copii, ce se invata in aceasta etapa si care sunt obiectivele atingerii nivelului A1. La finalul articolului, va voi oferi si cateva exercitii de gramatica si un text pentru traducere si testarea nivelului de intelegere.

 

Nivel A1 engleza – ce inseamna?

 

Nivelul de engleza A1 este etapa introductiva in care copiii incep sa se familiarizeze cu limba. La acest nivel, copiii care invata:

  • pot intelege si folosi expresii si fraze de baza care vizeaza satisfacerea unor nevoi concrete

  • se pot prezenta pe ei insisi si pe altii si pot adresa si raspunde la intrebari despre detalii personale, cum ar fi locul in care locuiesc, oamenii pe care ii cunosc si lucrurile pe care le au.

  • pot interactiona intr-un mod simplu, cu conditia ca persoana cealalta sa vorbeasca rar si clar si sa fie pregatita sa ajute.

 

Nivel A1 engleza – ce invata copiii?

 

  1. Vocabular de baza. Copiii vor invata vocabular fundamental, legat de subiecte de zi cu zi precum familia, animalele, culorile, numerele, partile corpului, alimentele si obiectele comune. Ei vor invata, de asemenea, saluturi si expresii politicoase.
  2. Structuri gramaticale simple. Lectiile de gramatica de la nivelul A1 se concentreaza pe structuri de propozitii simple, inclusiv utilizarea verbului „a fi”, substantive, pronume, prepozitii de baza, articole si timpul prezent simplu.
  3. Abilitati esentiale de comunicare. Copiii vor exersa moduri in care sa se prezinte, sa adreseze si sa raspunda la intrebari simple si sa se angajeze in conversatii de baza. Aceasta include sa invete cum sa-i salute pe ceilalti, sa-si exprime preferinte si antipatii si sa descrie obiecte si oameni.
  4. Ascultare si intelegere de baza. La nivelul A1, copiii vor lucra la intelegerea limbii engleze simple, vorbite, prin exercitii de ascultare care implica subiecte familiare, cum ar fi instructiuni, povesti si cantece.

 

Nivel A1 engleza – Obiective

 

  1. Comunicare de baza. Dupa studierea nivelului A1, copiii ar trebui sa fie capabili sa comunice in sarcini simple, de rutina care necesita un schimb de informatii de baza.
  2. Intelegerea si interactiunea. Copiii ar trebui sa fie capabili sa inteleaga si sa utilizeze expresii cotidiene familiare si expresii elementare care vizeaza satisfacerea unor nevoi concrete.
  3. Construirea increderii. Scopul este de a ajuta copiii sa se simta confortabil si increzatori atunci cand folosesc limba engleza in situatii familiare, incurajand o atitudine pozitiva fata de invatarea acestei limbi.

 

Concluzie

 

Contactul copiilor cu limba engleza la nivelul A1 stabileste o baza solida pentru calatoria lor de invatare a limbii. In aceasta etapa, ei isi vor dezvolta abilitatile de comunicare de baza, isi vor extinde vocabularul si isi vor dezvolta increderea in folosirea limbii engleze. Incurajarea si practica prin exercitii sunt esentiale pentru a-i ajuta pe cei care invata sa reuseasca.

 

Copilul tău are nevoie de meditatii la engleză în Sibiu? Înscrie-l la cursul de engleză Englo, potrivit nivelului său, în grupe de doar 3-5 elevi. Ajută-l astfel ca în scurt timp să obțină rezultate excelente, așa cum au elevii Englo au obținut deja. Metoda face diferența!

In continuare, va ofer cateva exercitii pentru a testa nivelul copilului in cunoasterea limbii engleze.

 

Grammar Exercises for A1 Learners

  1. Fill in the blanks with the correct form of “to be”:
    • I ___ a student.
    • She ___ my sister.
    • They ___  happy.
  2. Complete the sentences with the correct subject pronoun:
    • ___  is my friend.
    • ___ are going to the park.
    • ___ is a cat.
  3. Match the opposites (young, small, sad):
    • Big – ___
    • Happy – ___
    • Old – ___
  4. Choose the correct article (a/an):
    • ___ apple
    • ___ dog
    • ___ umbrella
  5. Fill in the blanks with the correct preposition (in, on, under):
    • The book is ___ the table.
    • The cat is ___ the box.
    • The picture is ___ the wall.
  6. Complete the sentences with the correct verb (like, eat, play):
    • I ___ apples.
    • She ___ soccer.
    • They ___ pizza.
  7. Rewrite the sentences with capital letters:
    • my name is john. 
    • she is my friend. 
    • they are playing. 
  8. Fill in the blanks with the correct possessive adjective (my, your, his, her):
    • This is ___ (1st person) book.
    • Is this ___ (2nd person) pencil?
    • That is ___ (3rd person) hat.
  9. Form simple questions:
    • You / like / ice cream?
    • She / play / tennis? 
    • They / go / school?

Text for Translation and Comprehension Questions

Text: “Tom is seven years old. He has a small dog named Max. Every day, Tom and Max go to the park. Tom likes to play with Max. Max is very happy when he runs and plays with Tom. After playing, they go home and eat dinner together. Tom loves Max very much.”

Task: Translate the above text into Romanian.

Comprehension Questions:

  1. How old is Tom?
  2. What is the name of Tom’s dog?
  3. Where do Tom and Max go every day?
  4. What do Tom and Max do after playing?
  5. How does Max feel when he runs and plays with Tom?
Copilul tău are nevoie de sprijin la limba engleză? Înscrie-l la cursul de engleză Englo, potrivit nivelului său, în grupe de doar 3-5 elevi. Vezi ce spun parintii elevilor inscrisi la Englo.
Metoda face diferența!

Lasă un răspuns